.clownsschuhe.im.oslostich.

Ich habe meinem Freund ein zweites paar Socken im Oslostich genadelt. Habe mich leider ein bißchen mit der Größe verschätzt, weshlab die Socken etwas groß sind und sich beim Anziehen vorne lustig ausbeulen, da ich ein paar Maschen wieder “abnehmen” mußte. :D
Die Wolle ist vom Finkhof, naturbraun und von mir mit Krapp gefärbtes naturweiß (2. Zug).

socken03

Advertisements
This entry was posted in hAndArBeiT, VikInGs and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s